Több mint 100 milliót költöttek Nógrád megye turisztikai marketingjére
Lezárult a Nógrád megyei turisztikai marketing javítására indított egy éves program, melynek keretében száztizennégy millió forint állt rendelkezésre.
Az összegből a többi között reklámfilmeket készítettek, weboldalt hoztak létre, és webkamerát helyeztek ki a turisztikai szempontból frekventált helyekre. Az Észak-Magyarországi Operatív Program (ÉMOP) 97 millió forinttal támogatta a programot.
A megye egységes kiállítási megjelenéseihez beszerezték a fotódokumentációs adatbázist, elkészítették az arculati kézikönyvet és a márkatervezési stratégiát, majd legyártották a kiadványokat és a logózott marketingeszközöket.
Létrehozták a megye turisztikai weboldalát, amelyen a világörökségi Hollókőn és a Szentkúti Nemzeti Kegyhelyen elhelyezett webkamerák közvetítései is láthatók, valamint DVD-n is kiadták az új marketing filmet és az új reklámspotokat.
A turisták által leginkább látogatott területeken öt darab érintőképernyős, és egy térképes érintőképernyős információs terminált helyeztek el, a megye fontosabb határain pedig új arculatot kaptak az üdvözlőtáblák.
Tavasszal elindították a Nógrádi Turisztikai Kártyarendszert, hogy segítsék a turisták kedvezményes itt-tartózkodását, és ösztönözzék, hogy minél több szolgáltatást vegyenek igénybe – írta az MTI.