Magyarország imázsfilmje a legjobb egész Európában
Az Egyesült Nemzetek Szövetsége (ENSZ) turisztikai világszervezetének 21. közgyűlése alkalmából meghirdetett verseny győzteseit szombaton hirdették ki. A kontines legjobbjának járó elismerés magyaroknak járt.
A neves megmérettetésre az MT Zrt. egy 2013-ban leforgatott videóval nevezett. Az 51 induló közül régiónként választotta ki nyerteseket a szakmai zsűri, az európai versenyzők közül pedig a magyar kisfilm vitte prímet - írja a Turizmus Online.
Az NGM Turisztikai és Vendéglátó-ipari Főosztályának főosztályvezetőjét, dr. Gyenizse Dorottyát érte a megtiszteltetés, hogy átvegye a díjat a kolumbiai Medellinben rendezett közgyűlésen.
Az imázsfilm koncepciója az volt, hogy a gulyás-csárda-paprikás hármas mellett más szemszögből is bemutassák hazánkat. Nem véletlen, hogy az alkotók a „Think Hungary – More than expected”, azaz „Gondolj Magyarországra, több mint amire gondolsz” címet adták a díjazott filmnek.
A valamivel több mint másfél perces videóban Budapest, a Balaton, valamint a konferencia- és egészségturizmus a központi téma.
Az imázsfilmet egyébként már többször jutalmazták világszerte: 2014-ben Ezüst Delfin-díjat nyert turizmus kategóriában a Cannes Corporate Media & TV Awards díjátadón és a Legjobb Turisztikai Imázsfilm díját kapta Sanghajban tavaly novemberben
A régiók versenyében a regionális bizottságok elnökei szavaztak, míg a Népek Választása Díjat 22 500 szavazat alapján osztották ki, amelyek a világ minden tájáról érkeztek. Utóbbi kategóriában Kolumbia nyert 5823 szavazattal.
A győztesek listáját és image filmjüket itt tekinthetitek meg.