Magyar tejesdoboz nemzetközi elismerése

05 okt. 2012 Venczel Katalin

tejesdobozEgy magyar cég, a KSW Latte Kft. tejesdobozainak csomagolása bronz elismerésben részesült a csomagolásdizájn világversenyén, a Pentawards díjkiosztón.

A csomagolásdizájn Oscar-díjának is tartott, 2007-ben alapított Pentawards díjait összesen öt - élelmiszer, ital, body (testápolás és öltözködés), luxus és egyéb piaci szereplők - kategóriákban adják át. Idén 46 országból összesen 1200 pályamű érkezett. A magyar termék egyetlen kelet-európai jelöltként az élelmiszer kategóriában érdemelte ki a tíztagú nemzetközi zsűri elismerését, amelynek elnöke Gérard Caron, az egyik legismertebb francia formatervező. A gyémánt fődíjat a Coca Cola Diet Coke doboza nyerte el. A bronz díjazottak között szerepelt többet között a Carte Noire kávé vagy az Evian ásványvíz is.

Suha Sándor, a KSW Latte igazgatója a díjkiosztó után az MTI-nek elmondta: "Nagyon fontos számunkra ez az elismerés, mert bekerültünk egy olyan elitbe, ahol a minőségpolitika része a csomagolás is". 

A két évvel ezelőtt létrehozott magyar márka csomagolása formájában a hagyományos tejesdobozokat idézi, de vizuális kommunikációjában teljesen eltér a megszokott kék-piros dobozú klasszikus termékektől, amelyeknek mindkét oldalán ugyanaz a felirat látható. A díjazott magyar csomagolás egyedi jellegét az egy helyen megjelenített, két csoportot megcélzó, kétirányú vizuális kommunikáció adja.        

A KSW Latte termékcsalád egyedi dobozai ugyanis abból a markentingötletből születettek, hogy a gyerekeket külön is meg akarta a cég szólítani. Ezért a dobozok egyik oldalán a gyerekek állatbarátságára utalva tehénszőr képe, a másik oldalon pedig tejet fogyasztó, jókedvű gyerekek és fiatalok fotói láthatók.

Fotó: KSW Latte

Ezek is érdekelhetnek

Sokszinűvidék.hu - Ahol a jó élet lakik - 2015

 

Kiemeltek